Thursday, 29 November 2012

Azian Sofian .


ignore org di blkg tuh.cute dia pakai baju sekolah :D


start sini suda my jantung dup dap dup dap act.HAHA :DD

post mcm ni sbb enthlah mcm dia dh ada tmpt dlm hati ni :') tp ego tuh bha.haha



kena lamar sdh aku siniii.haha.horeyyy !! happy jugalah.''2:25am , 28 november 2012 ♥''



secara rasmi dia jadi KING sy. :DD sweet part sini kan.haha.pndaipndai seja dia mnyambung cerita :D




duiii,seksaaaa.haha,tapi somellll.

tajuk besar aku hari niy. haha. kisah sintaaa aku sama dia.
yeah,my new love. kejadian dia mcm mna.mulamula dari skype. haha.terima kasih kpd skype entertainment sbb wujud dlm dunia niy. kasi kenal dulu lah ni orang kan. nama dia Azian sofian, for short ajiann or momo. :DD haha mandai2x ja aku. umr 18 tahun.ex smk tebobon.gay.jadi siapa yg mau partner sama dia.silakan.haha.*joke (tidak rela aku) . org dia mcm kecik tp tagapp .haha. :DD yea aku sayang dia.sbb dia yg buat aku syg dia.jd tuju kan jari kamu dgn dia kalau aku kecewa nnti. :DD haha. entahlah kenapa dia seorang ja stakat niy yg blh kasi lebur hati aku.ketuketuk pintu hati aku.sblm ni,rmai jg la yg cubacuba dkt sma aku.tp tedalah.dia ni sejalah yg aku berkenan.maybe mungkin sbb dia pndai buat aku ketawa,then senyum sendiri mcm org gilaaa. mmg terkena di hati betul lah.thanks to God sbb izinkan aku kenal dgn lelaki ni. ILOVEHIM :') minta dijauhkan pain,hurt or whtever yg sewaktu dgn nya dlm hubungan kami. he's my king and everything. God,please keep safe our relay :') Ajiannn my king,welcome to be part of my life.i'll always love u my dear.lastly,tc seja di tawau sana.jgn getegete snaa arh mau mainmain mata sma prmpuan snaa.haha :'DD im gonna miss u . yg pnting igt sejalah org di sini sntiasa merindui anda nnti .kbai ily.


terima kasih sebab propa :)

0 comments:

 
Original copyright © 2011-2012.All Right Reserved by Azline Hendry