Thursday, 15 November 2012

fb kena hack -.-

tadi kan bangunbangun seja .buka fb .aih,pelik tibatiba post dia muncul di home.stahu aku lah, aku sdh unsubscribe bh post dia.jd apa dia post tdk akn muncul di home.skali trnmpk post dia lajuu betul jantungg aku brgerak.HAHAHA.lainn betul eh. :D lpas tuh cptcpt aku pg wall dia then unsubscribe post dia balikk.and baru lah legaaa :) haha.act,bkn pa.mcm mau c lupa dia kalau muka dia muncul di home kan.naaa jadi ituhla jln yg trbaik.lpas tuh kalau postpost dia lagi bkin sakit hati naa.bikin jeles.nda kau merana sana :'DD  tp skrg ok bh sdh aku..tau sdh aku ada feel2x sma llaki lain.haha.tp kan.aku tapistapis niy.takut sdh aku.ahahaha.blm msanya lagi bh.pelanpelan seja dulu kan.nnti pndai jg dtg sndiri :)

terima kasih sebab propa :)

0 comments:

 
Original copyright © 2011-2012.All Right Reserved by Azline Hendry