Saturday 1 December 2012

belum bersedia

aku pun nda dpt describe perasaan sendiri skrg. yalaa.satu hari dia tiada text aku.mcm no care langsung bha.hmm mau ckp sibuk nda jg. duii smaa seja prngai dia sma acai.enjoy sna sini,langsung lupa org.tp act,nda kesah jg lah psl tuh.yg itu aku blh phm lg. aku malas bh sdh mau sakit hati ni.tgk cara dia ni.dia pun bakal2x buat hati aku parah jg ni.jd aku rsa dia blum bersedia.then aku belum bersedia jg.mcm terburu2x kan.tb2x lagi skt hati nda menentu.ka sbb aku period ni.tuh la mood mcm taik seja.tp enthlaaa.mls sdh mau pikir.nt ada jodoh bersama jg kami.biar lah life single dulu. palingg bikin pns lah mndai2x seja dia kasi rmove tuh relay sbb mau p bgay sna sma kwn dia.b'relay kunun drg.ehh,tnpa bagitau lagi tuh.ignore seja bh aku ni.no feel jg :') k la.kputusan aku muktamad. thanks sbb kasi bhgia aku 4 hari ni.tolak 1 hari lah yg lngsung kau tiada ambk tahu psl aku ni.3 hari seja aku bhgia.:'DD

terima kasih sebab propa :)

0 comments:

 
Original copyright © 2011-2012.All Right Reserved by Azline Hendry